Why suffer?

Jag vill bara klargöra lite saker, bara för att liksom.

1. Jag ger fan i om någon läser skiten jag skriver eller inte. Jag bryr mig inte direkt om någon annans liv, så jag har svårt att tro att någon skulle bry sig om mitt. Ibland är det bara skönt att skriva av sig.

2. Jag HATAR folk som stavar dåligt och som skriver slarvigt. Jag struntar i om folk använder stor bokstav i början av mening osv. eller om de stavar fel på komplicerade ord. Jag kan till och med godta särskrivning (eftersom jag själv särskriver en del. Svårt ibland ju). Men när man inte kan stava till ändå eller människa, då ligger man risigt till.

3. Jag avskyr skolan. Jag tycker att alla lektioner utan två är totalt meningslösa och så jävla pisstråkiga så det finns inte. Kan ju vara därför min närvaro minkat drastiskt det senaste. Dessutom anser jag mig vara smartare än sådär 75% av skolan, utan att överdriva.

4. Jag hatar folk som inte kan kontrollera sig själva när de dricker. Det är okej att bli odräglig någon gång ibland, och det är okej att må dåligt ibland, men inte fan är det okej att vara odräglig VARENDA JÄVLA GÅNG! Dessutom tycker jag att man visar respekt för den man är hos, och följer husets regler. Gah, svårt för en del verkar det som.

5. Jag har milda aggressionsproblem, men eftersom jag lovat mig själv att aldrig dampa loss totalt offentligt igen sparar jag den ilskan inom mig. Tyvärr kommer den ofta ut hemma, och ofta när jag är trött, stressad eller har mild prestationsångest (vilket stämmer in på mig precis just nu). Detta leder ofta till att mina syskon eller min mamma och pappa får ta skiten och för det hatar jag mig själv.

Straight from my heart, om jag nu har ett sådant.


Pic unrelated

Peace out pirater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0